Music: Poisoned Arrow / Arch Enemy


www.youtube.com


Get ready for the premiere of our newest video, where a blind archer you may recognize is winding up just in time for Valentine's Day! 🏹 The video drops Thursday at 6pm CET so please head on over and watch the premiere with us!
The incredible head piece and bustier I am wearing were made by Patine Noire. The bow, arrow and body paint were created by Kami Zero. The blind archer concept and art direction was done by me! I know you guys are going to love the visuals in this one! Enjoy!
~AWG

バレンタインデーに間に合うように、私たちの最新ビデオのプレミアの準備をしましょう!このビデオは、あなたが知っているブラインド・アーチャー(盲目の射手)が、ちょうどバレンタインデーに巻き込まれているところです。このビデオは木曜日の午後6時(中央ヨーロッパ時間)に公開されますので、ぜひご覧ください。

私が着ている素晴らしいヘッドピースとビスチェは、Patine Noireの作品です。弓と矢とボディペイントはKami Zeroが作りました。ブラインドアーチャーのコンセプトとアートディレクションは私が担当しました。このビジュアルはきっと皆さんに気に入っていただけると思います。お楽しみに!

~アリッサ・ホワイト・グルズ