Study: You're also a huge supporter of animal rights, and are a straight edge vegan.

12. You're also a huge supporter of animal rights, and are a straight edge vegan. Very powerful ideologies there, what made you decide they were for you?
Since birth I was never into torture and murder, most kids aren't. The difference is that I was educated at a young age as to how most people actually do enjoy murder on a daily basis in the form of food. I was always vegetarian and vegan was the next logical step. And as far as being straight edge, well if I care enough about my life and life in general, why would I want to poison the very vehicle that allows me to live – my body?

Source:  https://www.metalhorizons.com/2013/04/interview-time-with-alissa-white-gluz.html

 

12.あなたはまた、動物の権利の大きな支持者であり、ストレート・エッジヴィーガンでもあります。非常にパワフルなイデオロギーですが、なぜそれが自分に合っていると判断したのでしょうか?

生まれたときから拷問や殺人に興味があったわけではありませんし、ほとんどの子どもはそうでしょう。普通の子はそうでしょうけど、私は幼い頃から、ほとんどの人が食べ物という形で日常的に殺人を楽しんでいることを教えられてきました。私は常にベジタリアンで、ビーガンはその次のステップでした。そして、ストレートエッジであることに関しては、もし私が自分の人生と人生全般を十分に気にかけているならば、なぜ私が生きるための手段である自分の体を毒殺したいと思うのでしょうか?