Books: The Journey: Memoirs of a Devotee of Parama Pujya Sri Sri Sri Ganapathy Sachchidananda Swamiji / Sheetal K. Prasad

 

 

It was sudden. I saw Him, meaning I felt His presence. How do I explain it? He was there, just as He had been before in a physical form, but He now appeared different, more luminous somehow. I felt a warm glow in the region of my heart, sparks catapulted themselves crazily in my mind like runaway stars on a moonless night. 
 He held my hand in His and my mind seemed to explode like fireworks. He was stupendously majestic, more than I could ever have imagined. The feeling of blissful joy I experienced cannot be put into words.

He smiled and said, "I came into your world to fulfill your wish, you had prayed for it  in your world, which is within me."
 At that moment every query and question dissolved within me. The room that had become brighter previously, now glowed. My body ran with perspiration, my hands shook, my tongue became dry and heavy and everything took on a different perspective. My past merged with the present and it felt as if a great weight had been lifted from my shoulders.

Prasad, Sheetal K. The Journey: Memoirs of a Devotee of Parama Pujya Sri Sri Sri Ganapathy Sachchidananda Swamiji. Kindle Edition. 

それは突然でした。私は彼を見ました。つまり、彼の存在を感じたのです。どう説明したらいいでしょうか。以前、物理的な形でそこにいたのと同じように、彼はそこにいたのですが、今は違っていて、どこかより光り輝いて見えました。私は心の中に暖かい光を感じ、まるで月のない夜の星のように、頭の中で火花が散り散りになっていました。
 彼は私の手を握り、私の心は花火のように爆発したようでした。私の想像をはるかに超えた、荘厳なお方でした。私が味わった至福の喜びは、言葉では言い表せないほどです。

彼は微笑みながら、"私はあなたの願いを叶えるためにあなたの世界に来ました。あなたは私の中にあるあなたの世界でそれを祈ったのです。"と言いました。
 その瞬間、私の中であらゆる疑問や質問が解消された。それまで明るくなっていた部屋が、光り輝いた。体が汗ばみ、手が震え、舌が乾き、重くなり、すべてが違って見えてきた。私の過去は現在と融合し、肩の荷が下りたような気がしました。

シータール. K. プラサド: パラマ・プジャ・スリ・ガナパティ・サッチダナンダ・スワミジの帰依者の回想録